Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger ure

Ure fra Tommy Hilfiger er smukt design og høj kvalitet

Tommy Hilfiger er et af verdens ledende modemærker, hvis klassiske amerikanske og preppy designs, kendetegner mærkets design essens. Siden 1985, har Tommy Hilfiger designet beklædning, sko og andre accessories til både mænd og kvinder. I de seneste år, har det eksklusive brand fra New York også kastet sig ud i at designe armbåndsure, og har med sin unikke design æstetik, vundet mange hjerter blandt ur-elskere verden over. Tommy Hilfiger ure er nemlig klassiske og stilrene i deres udtryk, men med enkelte og unikke design twists, der gør, at du med garanti kan finde et ur fra Tommy Hilfiger, der udtrykker din personlige stil. På trods af mærkets eksklusive status i modeverdenen, er Tommy Hilfiger ure oven i købet ikke blot ure i god kvalitet, men rent faktisk også ure, til rigtig gode priser. 

Du kan se vores store udvalg af Tommy Hilfiger ure her på siden. 

Sorter stigende

1-48 of 153

Side:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4

Tommy Hilfiger – En del af modeverdenen siden 1984

De fleste herhjemme kender mest til Tommy Hilfiger som et tøj-brand, men designeren Thomas Jacob Hilfiger har rent faktisk også designet ure i mange år og dermed tilført både modebranchen og ur-entusiaster en helt unik og afslappet stil. Tommy Hilfiger ure fås i et væld af forskellige typer og stilarter, så uanset om du er til guld, sølv, stål, læderrem eller lænke, kan du med garanti finde et lækkert Tommy Hilfiger ur.

Køb Tommy Hilfiger ure billigt hos UrKompagniet

UrKompagniet er stolt af at være udpeget som den autoriserede online forhandler af Tommy Hilfiger ure i Danmark. Når du køber et Tommy Hilfiger armbåndsur hos os, er du både sikker på urets ægthed og gratis levering.

Tommy Hilfiger - En designer med et mål for øjet

Den klassiske amerikanske stil, som mørket "Tommy Hilfiger" er kendt for, er inspireret af ikonisk popkultur og amerikansk modearv. Designeren bag mærket, Tommy Hilfiger, er drevet af et optimistisk syn på at bryde med det konventionelle og fejre diversitet og individualitet, værdier som blandt andet også kommer til syne i Hilfiger’s ikoniske urdesigns. 

Hilfiger begyndte sin karriere som designer helt tilbage i 1969, da han åbnede sin første forretning, “People’s Place”, i sin hjemby Elmira, i New York. Det var dog først i 1985, at hans karriere som designer og entreprenør for alvor begyndte at tage fart, da han lancerede sit navnebror mærke, “Tommy Hilfiger”. Fra en enkelt succesfuld tøjkollektion til herrer og med hårdt arbejde, er mærket over tid vokset til en af af verdens ledende modemærker. 

Ud over sin passion for design, har Hilfiger involveret sig meget i filantropiske initiativer, for eksempel gennem “Tommy Cares” organisationen, og gennem sin støtte til internationale initiativer og velgørende organisationer, blandt andre “Save the Children” og “the World Wildlife Fund”. Ligeledes har Hilfiger sat sig vigtige mål for mærket, om en mere bæredygtig tilgang til design, der skal gælde hele virksomheden igennem.

Gør det umulige muligt

Et kæmpe debatteret område indenfor design og mode, er bæredygtighed, og hvorvidt det rent faktisk er muligt at gøre en modevirksomhed helt bæredygtig. En af filosofierne bag “Tommy Hilfiger” er dog, at hårdt arbejde og et positivt mindset, gør alt muligt. “Tommy Hilfiger” anerkender, at verden står overfor nogle kæmpe udfordringer, særligt med den globale opvarmning og samfunds uligheder. Mærket har derfor sat sig nogle mål, for at bidrage til en bedre fremtid. Målene ændrer den måde virksomheden arbejder på og skal påvirke modetrends i en mere bæredygtig og lighedsorienteret retning. Målene inkluderer:

  • Alle er velkomne: “Tommy Hilfiger” skal være et mærke der byder enhver “Tommy fan” velkommen. Det skal være inklusivt og tilgængeligt for alle. 

  • Muligheder for alle: Lighed i muligheder for alle hos “Tommy Hilfiger”.

  • Cirkulære kredsløb: Alle produkter og materialer skal være en del af et bæredygtigt kredsløb.

  • Pas på kloden: “Tommy Hilfiger” skal operere med hensyn til klodens ressourcer og begrænsninger.

Sorter stigende

1-48 of 153

Side:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  Indlæser...