Kundeservice

Status på leveringstid og ordrehåndtering ifm Coronavirus

Normal drift hos Urkompagniet.dk. Vi sender dagligt med PostNord og BurdDelivery

I forhold til ordrehåndteringen følger vi sundhedsmyndighedernes anbefalinger, og har øget arbejdsrummet for hver ansat, der arbejder på vores lager. Samtidig er der håndsprit og handsker til rådighed for alle.

Driften er altså ikke berørt, og eftersom vi lagerfører alt vi sælger, kan vi stadigvæk sende varer ud dagligt. 

Vi tilbyder også Ekspress Aftenlevering til privatadresser for kun 29 kr. Læs mere om Burd Delivery og levering af dit nye ur samme aften her.

Herunder finder du de tre mest almindelige spørgsmål - og svarene på dem.

Kan du ikke finde svaret på dit spørgsmål, kan du spørge os via vores formular lidt længere nede på siden. Alternativt ringe til os på 71 99 32 13 mellem kl.11-18 på hverdage. (er til vores fysiske butik)

  1. Jeg har lige købt et ur, men nu står der, at det er i restordre/udsolgt?

    Så snart du har foretaget dit køb, går vores system automatisk ind og fjerner et eksemplar fra lagerlisten. Det gøres for at reservere uret til dig. Har lagerbeholdningen inden dit køb været nede på 1, vil lagerantallet efter dit køb stå på 0, og derved optræde som udsolgt. Men bare rolig, det gælder kun for fremtidige køb. Dit ur vil normalt blive sendt med det samme (hvis bestilt inden klokken 15 på hverdage, og status på produktet er "Afsendes straks på hverdage, ved bestilling før kl. 15".

  2. Hvordan kan jeg få tilpasset urlænken?

    Med de fleste lænkeure kan du billigt tilkøbe et lænkeværktøj:
    http://www.urkompagniet.dk/laenkevaerktoj-5157.html

    Når du lægger det valgte lænkeur i indkøbskurven, så placeres automatisk også et lænkeværktøj i kurven til kr. 29 - hvis det passer til dit ur. Du kan dog fravælge dette, når du lægger uret i indkøbskurven, hvis du ikke ønsker det. Du kan også altid slette det fra indkøbskurven igen, hvis du ikke ønsker det alligevel.
    Vores værktøj til lænkejustering fungerer som vist her: http://www.urkompagniet.dk/justering

  3. Uret er ikke noget for mig, og jeg ønsker at bytte eller returnere det - hvordan gør jeg?

    Vi henviser til punktet bytte og fortrydelsesret i vores handelsbetingelser.
    Der er ingen administrationsgebyrer ved at bytte, og du kan gratis benytte vores returlabel til bytte (sendt på email fra ordre@reverie.dk). Se bagsiden af din følgeseddel for bytte- og returskema, Husk også at udfyld formularen nederst på siden. Bemærk: Ved brug af vores returlabel til refundering af ordren, fratrækkes 50 kroner fra ordrens kreditering.

Vælg venligst først emne i formularen nedenunder, og udfyld derefter de resterende felter.

Tryk herefter på "Indsend":

  • Vigtigt!
    Er urets skade ikke en garantisag eller gyldig reklamation, vil du efter nogle dage modtage en email med tilbud på reparation. Du har herefter 14 dage til at acceptere eller afvise tilbudet. Afvises tilbudet vil vi kræve dækning af alle eventuelle portoudgifter samt håndteringsgebyrer vi har afholdt inden uret tilbagesendes til dig (dog minimum 400 kroner). Vi opbevarer uret i 8 uger efter tilbud er fremsendt, hvorefter vi forbeholder os retten til at destruere uret. For en oversigt over mærkernes produktgarantier klik her.

* Skal udfyldes

  Indlæser...