Kontakt os

Indlæser...

Kontakt os

Vælg venligst først emne i formularen nedenunder, og udfyld derefter de resterende felter.

Tryk herefter på "Indsend":

Kundeservice:
(hverdage 09.00 - 17.00)

Vigtigt!
Er urets skade ikke en garantisag eller gyldig reklamation, vil du efter nogle dage modtage en email med tilbud på reparation. Du har herefter 14 dage til at acceptere eller afvise tilbudet. Afvises tilbudet vil vi kræve dækning af eventuelle portoudgifter samt håndteringsgebyrer vi har afholdt inden uret tilbagesendes til dig (dog minimum 100-250 kroner). Vi opbevarer uret i 8 uger efter tilbud er fremsendt, hvorefter vi forbeholder os retten til at destruere uret. For en oversigt over mærkernes produktgarantier klik her.

Bestillinger efter PostNords julefrist

PostNords officielle julefrist for garanteret levering inden juleaften var fredag den 19. december kl. 15.00. Vi afsender fortsat alle ordrer hurtigst muligt, så snart de modtages, men PostNord kan ikke længere give 100 % garanti for levering inden juleaften (tirsdag den 23. december).

Bestillinger frem til mandag den 22. december kl. 15.00 kan stadig nå frem inden jul

Vores erfaring er dog, at mange pakker stadig når frem til tiden, selv efter julefristen – men levering afhænger af PostNords kapacitet og lokale forhold.

*Bemærk: Denne information gælder varer med "Afsendes straks på alle hverdage ved bestilling før kl. 15.00" på produktsiden. Varer med længere afsendelsestid kan have senere levering.


Vi anbefaler: at alle bestillinger foretaget d. 18-22. december vælges "Afhentes på posthus" som leveringsmåde. Så skal du selv afhente pakken på posthuset, men til gengæld undgår du også omdelingsfejl af postbudet. Har du bestilt med omdeling (levering til døren), men postbudet registrerer ikke nogen hjemme på leveringstidspunktet, så tager han pakken med tilbage (den bliver IKKE sat i garage eller lignende uden modtagerflex). Denne transittid tilbage til posthuset kan tage noen timer. Derfor, vælg "Afhentes på posthus" og minimer risikoen for leveringsproblemer.

PostNord skriver selv på sin hjemmeside:
Tirsdag den 23. december
Sidste omdelingsdag for pakker og breve. Træffer vi ikke nogen hjemme denne dag, lægger vi pakken til afhentning i en pakkeshop, så du stadig kan hente julegaven inden jul. Husk at tjekke pakkeshoppens åbningstid.


Mellem jul og nytår

Vi sender pakker 29 og 30. december mellem jul og nytår.

Bytteønsker og returneringer fra julehandelen vil blive behandlet så hurtigt vi kan og i den rækkefølge, de indkommer.



-->

Herunder finder du de tre mest almindelige spørgsmål - og svarene på dem.

Kan du ikke finde svaret på dit spørgsmål, kan du spørge os via vores formular lidt længere nede på siden.

  1. Jeg har lige købt et ur, men nu står der, at det er i restordre/udsolgt?

    Så snart du har foretaget dit køb, går vores system automatisk ind og fjerner et eksemplar fra lagerlisten. Det gøres for at reservere uret til dig. Har lagerbeholdningen inden dit køb været nede på 1, vil lagerantallet efter dit køb stå på 0, og derved optræde som udsolgt. Men bare rolig, det gælder kun for fremtidige køb. Dit ur vil normalt blive sendt med det samme (hvis bestilt inden klokken 15 på hverdage, og status på produktet er "Afsendes straks på hverdage, ved bestilling før kl. 15".

  2. Hvordan kan jeg få tilpasset urlænken?

    Med de fleste lænkeure kan du billigt tilkøbe et lænkeværktøj:
    https://www.urkompagniet.dk/laenkevaerktoj.html

    Når du lægger det valgte lænkeur i indkøbskurven, så placeres automatisk også et lænkeværktøj i kurven til kr. 29 - hvis det passer til dit ur. Du kan dog fravælge dette, når du lægger uret i indkøbskurven, hvis du ikke ønsker det. Du kan også altid slette det fra indkøbskurven igen, hvis du ikke ønsker det alligevel.
    Vores værktøj til lænkejustering fungerer som vist her: https://www.urkompagniet.dk/justering

  3. Uret er ikke noget for mig, og jeg ønsker at bytte eller returnere det - hvordan gør jeg?

    Vi henviser til punktet bytte og fortrydelsesret i vores handelsbetingelser.
    Der er ingen administrationsgebyrer ved at bytte, og du kan gratis benytte vores returlabel til bytte (sendt på email fra ordre@reverie.dk). Se bagsiden af din følgeseddel for bytte- og returskema. Bemærk: Ved brug af vores returlabel til refundering af ordren, fratrækkes 50 kroner fra ordrens kreditering.

Vi vil gerne indsamle cookies

Vi bruger trafiklog cookies til at identificere hvilke sider der bliver besøgt. Dette gør det muligt for os at forbedre vores hjemmeside, så den bedre imødekommer vores besøgendes behov og forbedrer oplevelsen på hjemmesiden. Læs mere her Persondata