Sammenlign produkter

Der er ingen varer til sammenligning

INDKØBSKURV INDKØBSKURV

Intet valgt.

Kundeservice

Herunder finder du de tre mest almindelige spørgsmål - og svarene på dem.

Kan du ikke finde svaret på dit spørgsmål, kan du spørge os via vores formular lidt længere nede på siden. Alternativt ringe til os på 39 29 39 00 mellem kl.11-18 på hverdage. (er til vores fysiske butik)


  1. Jeg har lige købt et ur, men nu står der, at det er i restordre/udsolgt?

    Så snart du har foretaget dit køb, går vores system automatisk ind og fjerner et eksemplar fra lagerlisten. Det gøres for at reservere uret til dig. Har lagerbeholdningen inden dit køb været nede på 1, vil lagerantallet efter dit køb stå på 0, og derved optræde som udsolgt. Men bare rolig, det gælder kun for fremtidige køb. Dit ur vil blive sendt med det samme (hvis bestilt inden klokken 16 på hverdage), og du vil modtage uret dagen efter med posten.

  2. Hvordan kan jeg få tilpasset urlænken?

    Med de fleste lænkeure sender vi et gratis lænkeværktøj:
    http://www.urkompagniet.dk/laenkevaerktoj.html

    Når du lægger det valgte lænkeur i indkøbskurven, så placeres automatisk også et lænkeværktøj i kurven til kr. 0 - hvis det passer til dit ur.
    Vores værktøj til lænkejustering fungerer som vist her: http://www.urkompagniet.dk/justering .

  3. Uret er ikke noget for mig, og jeg ønsker at returnere det - hvordan gør jeg?

    Vi henviser til punktet fortrydelsesret i vores handelsbetingelser. Samtidig skal det dog pointeres, at alle returneringer bør sendes som pakke med track&trace (eventuelt ved brug af vor returlabel). Sendes det med frimærker uden track&trace, sker forsendelsen på eget ansvar. En returformular skal udfyldes nederst på siden her for hurtigst muligt sagsbehandling.

Vælg venligst først emne i formularen nedenunder, og udfyld derefter de resterende felter.

Tryk herefter på "Indsend":

  • Vigtigt!
    Er urets skade ikke en garantisag eller gyldig reklamation, vil du efter nogle dage modtage en email med tilbud på reparation. Du har herefter 14 dage til at acceptere eller afvise tilbudet. Afvises tilbudet vil vi kræve dækning af alle eventuelle portoudgifter samt håndteringsgebyrer vi har afholdt inden uret tilbagesendes til dig (dog minimum 400 kroner). Vi opbevarer uret i 8 uger efter tilbud er fremsendt, hvorefter vi forbeholder os retten til at destruere uret. For en oversigt over mærkernes produktgarantier klik her.

Custom magento captcha module from Outsource Online


 

* Skal udfyldes

  Indlæser...